ANAK SYARIKAT HPA INDUSTRIES SDN BHD

Monday, December 13, 2010

BOIKOT - MARI BERJUANG BERSAMA




                            










       










              










          









         








                                                                           






                                                                        




Buka Hati Bukalah Minda

Semua gambar yang diatas adalah perbandingan antara HPA dan Yahudi....
Ini bukan bermaksud untuk menghina mana-mana produk atau restoran. Tapi ini adalah untuk membuka mata bagi umat Islam keseluruhan untuk sama-sama membantu menjana ekonomi orang Islam.

Jika anda lihat diluar sana, terlalu banyak restoran yang dibuka sama ada yang Islam atau bukan Islam...ini dikatakan seperti Cendawan tumbuh. Tapi adakah anda tahu setiap restoran yang ingin anda masuk itu mempunyai makanan yang Halal? Sudah tentu restoran Islam itu Halal, tapi dari segi pembuatan dan pembelian barang makanan itu belum pasti, ini kerana barangan yang anda beli untuk memasak itu adalah dari kedai dan pasar yang berkemungkinan orang bukan Islam yang menjual....dan dikhuatiri ada bercampur dengan bahan yang tidak diingini. Dari segi kebersihan mungkin ianya bersih, tapi dari sudut keikhlasan hati untuk memasak, kita tidak tahu sama ada ikhlas atau ada rungutan.

Dari itu jika anda memilih untuk mengguna atau menikmati makanan Halal lagi suci.....maka jalan penyelesaiannya adalah produk dan restoran HPA. Ini kerana terdapat berbagai restoran dan halal mart yang boleh menjadi pilihan anda untuk membeli dan memasukinya. Dalam HPA, jika anda ingin membeli barangan keperluan harian dan dapur......maka anda boleh ke HPAic kerana disitu ada pasaraya HPA atau Halal Mart. Begitu juga, jika anda ingin menikmati makanan yang berbagai citarasa, maka HPA tidak akan menghampakan anda dengan berbagai pilihan restoran seperti...........
  1. Radix Fried Chicken
  2. Radix Bakery House
  3. Radix Oriental Cuisine
  4. Radix Chicken House
  5. Radix Pizza House
Inilah masa untuk sama-sama kita boikot barangan Yahudi sedikit demi sedikit. Alangkah ruginya kita sebagai Umat Islam jika tidak menggunakan barangan Halal yang sudah pasti didepan mata. Bukankah mencari yang Halal itu Fardu bagi Umat Islam? Jadi mengapa ditunggu lagi....? Apakah anda sanggup membiarkan sisa-sisa yang tidak Halal memasuki tubuh anda menjadi darah daging? Dari itu bangunlah wahai Umat Islam semua untuk memboikot barangan Yahudi yang telah merosakkan minda ornag Islam sehingga menjadi huru hara dan kucar kacir.

Kasihanilah anak-anak kita seadanya......kerana mereka adalah pewaris generasi Islam dan bangsa, maka makanan Halal adalah penting untuk menjadikan minda dan sikap MANUSIA menjadi cemerlang. Dari itu jadilah Manusia yang bijak memilih Produk yang akan anda gunakan seharian. Fikirlah sendiri apa akibatnya jika sentiasa menggunakan barangan Yahudi. Masihkah kita mahu mengguna atau "Boikot"

SAYANGI KELUARGA DAN ANAK-ANAK DENGAN MEMBOIKOT BARANGAN YAHUDI


Marilah bersama-sama dengan saya memboikot barangan yahudi
Email saya di :-  ladyartpurple@yahoo.com



No comments:

Post a Comment