ANAK SYARIKAT HPA INDUSTRIES SDN BHD

Friday, January 21, 2011

KETIADAAN PRODUK HPA.....SUSAHLAH...!




Alahai HPA.....! kenapalah selalu sangat barang HPA putus produk....? Dowline dan pelanggan tetap selalu bersungut......"bila order jer barang takder".....saya pun buntu, yang saya jawab......"sebab barang HPA terkenal diserata tempat.....makanya produk tak cukup2....cepat habis...." ramai yang mengeluh.....mereka mengatakan produk HPA memang bagus tapi susah dapat. Saya sendiri dah terputus produk yang saya amalkan selalu, selama sebulan.......merata saya cari....semua mengatakan dah habis....!

Ikutkan hati rasa nak tanam jer pokok Roselle ditepi rumah yang sekangkang kera tu. Saya memang amalkan kapsul Roselle setiap hari....produk tu pulak yang takder....? Kalau Kopi Radix tak payah cakaplah.....memang kejap ada, kejap takder......macam biskut lah pulak yer.....! Kopi Radix dah jadi minuman rutin saya sekeluarga.......tapi bila terputus selama seminggu atau lebih, dah rasa fed up.....! Nak buat macamana....terpaksa tunggu ler. Kerana nak memajukan produk Islam, saya kena tunggu walau pun dah kehabisan stok. Bagaimana dengan kawan2 saya yang lain...? Jangan sampai mereka beralih arah pada produk jenama lain dah lah....! Sikap manusia ni kadang2 kita tak menduganya.....mereka mudah mengalah.

Harap pihak Syarikat HPA dapat memantau dan membuat sesuatu yang boleh menampung semua produk HPA yang selalu digunakan oleh orang ramai. Diharap juga perbanyakkan produk yang selalu kehabisan agar tidak terputus produk......ini adalah untuk kepuasan Pelanggan agar mereka tidak lari. Produk yang kurang mendapat perhatian, diharap kurangkan pengeluaran....itu pun jika perlu.

Saya mohon maaf kiranya pendapat saya ini telah membuat Pihak Syarikat berkecil hati atau sebaliknya. Saya yakin dengan Produk HPA dan harap semua Produk sentiasa ada dipasaran tanpa terputus keperluan.

"Maju HPA untuk Umat Islam....HPA Boleh..."


No comments:

Post a Comment