ANAK SYARIKAT HPA INDUSTRIES SDN BHD

Wednesday, October 13, 2010

MAJLIS DEMONSTRASI

Semasa memulakan ucapan perkenalan syarikat HPA pada majlis demonstrasi.


Sebahagian dari produk2 HPA.


kesan penyakit melalui kaedah tapak tangan.


kesan penyakit melalui kaedah anak mata.


kaedah berbekam.


Semua yang anda lihat diatas adalah cara-cara mengesan penyakit yang boleh dipelajari dalam Syarikat HPA. Setiap penyakit yang dapat dikesan, akan disyorkan perawatannya.
Produk HPA juga boleh didapati dalam bentuk makanan......minuman.....ubatan perawatan.....penjagaan hujung rambut hingga hujung kaki.....kosmetik.....barangan dapur.....barangan bilik mandi.....ayam organik.....makanan sejuk beku dan produk haji.

kini HPA melangkah lebih luas lagi dengan memasarkan produk ke luar negara. HPA juga telah berjaya membuktikan bahawa Syarikat orang Islam juga bersaing maju setanding dengan dunia luar. Ini oleh kerana HPA sendiri telah mempunyai Bangunan HPAic sendiri yang terletak di Shah Alam. Bukan itu saja.....malah didalam bangunan HPAic itu sendiri telah ada Pasaraya HPA.
Lihat sendirilah betapa hebat dan bangganya kita sebagai orang Islam yang berjaya menjulang produk Islam kemerata nusantara.

Alhamdulillah......Islam berjaya mencapai matlamat mengeluarkan produk Islam 100% dimata dunia. Jika bukan kita yg support produk Islam HPA, siapa yang akan tahu ia wujud.....?
Maka gunalah dan war-warkanlah kepada teman2 seperjuangan untuk bersama kita mengguna produk Islam dan sedikit demi sedikit kita boikot produk Yahudi.
Yakinlah kita boleh melakukannya.

"sampaikan pesanku walau satu ayat sekali pun."


No comments:

Post a Comment